Erbjudande till medlemmar i Lökeberg GK om prenumeration av Svensk Golf till mycket förmånligt pris!

Eftersom tidningen Svensk Golf övergår till en prenumererad tidskrift 2020 har Lökeberg GK inlett ett samarbete med Svensk Golf.

Som medlem i Lökeberg GK erbjuds du ett specialpris (239 kr för alla nummer år 2020), efter att Svensk Golf slutar att utkomma som gratistidning i maj 2020. För varje tecknad prenumeration av medlemmar i Lökeberg GK, kommer klubben att få ett bidrag på 40 kr.

Under 2020 kommer tre utgåvor av Svensk Golf att skickas ut som vanligt. Från och med nummer fyra övergår tidningen till en prenumererad produkt. Därefter kommer Svensk Golf att komma ut med sex utgåvor av tidskriften mellan maj till december 2020.

Missa inte något nummer av denna inspirerande tidning genom att bli prenumerant!

Genom att trycka på denna länk så kommer du till Svensk Golfs hemsida och kan där teckna prenumerationen till ett förmånligt pris som medlem i Lökeberg GK -

Klicka här:   https://www.dintidning.se/SG5161

Vad kan läsarna förvänta sig av Svensk Golf i den nya modellen?

Svensk Golf vill fortsätta hålla fast vid mottot att "inspirera dig till bättre golf". Bättre golf kan handla om allt från att få matnyttiga och genomtänkta träningstips som gör att du spelar bättre golf till att du inspireras att vidga dina vyer och upptäcka nya golfbanor runtom i landet, eller utanför Sverige. Vi lägger mycket krut idag på våra olika utrustningstester, men det är ett exempel på ett område vi vill vässa ytterligare för att kunna ge vår läsekrets ännu bättre vägledning inför köp av allt från järnset till avståndsmätare. Vi vill vara som den där golftokiga kompisen som du kan snacka golf med hur länge som helst och fråga vad som helst, allt från tävlingar eller nya drivers till vilka som är Sveriges roligaste, vackraste eller bästa banor.

Vilka innehållsmässiga fokusområden får nya Svensk Golf?

Alla våra läsarundersökningar ger ett tydligt kvitto på att vår läsekrets uppskattar Golfskolan med alla dess olika instruktionsavsnitt, våra utrustningstester samt våra banbesök och reportage från Golfsverige. Det är tre viktiga områden för oss att producera ännu bättre innehåll om. Självklart ska du också få möta de mest intressanta svenska golfprofilerna, från proffs till unika eldsjälar, och så ska vi krydda läsupplevelsen med riktigt bra berättelser från när och ibland även fjärran.